Pogoji poslovanja

1. Področje uporabe .......
Ti pogoji poslovanja veljajo za vsa naročila, oddana prek naše spletne trgovine. Naša spletna trgovina je namenjena izključno potrošnikom znotraj Evropske unije.

Potrošnik je vsaka fizična oseba, ki sklene pravni posel za namene, ki so pretežno zunaj njene trgovske, poslovne ali poklicne dejavnosti. Trgovec je fizična ali pravna oseba, ki deluje za namene, povezane z njeno trgovsko, poslovno ali poklicno dejavnostjo.

2. Pogodbena stranka, sklenitev pogodbe, možnosti popravka
Kupoprodajna pogodba je sklenjena z BRYMORA Marcin Brymora, Wieluńska 3, 42-200 Częstochowa, Poljska (v nadaljevanju »prodajalec«).

Z oddajo izdelkov v naši spletni trgovini vam dajemo zavezujočo ponudbo za sklenitev pogodbe za te artikle. Naše izdelke lahko neobvezujoče dodate v nakupovalno košarico in kadar koli pred oddajo zavezujočega naročila popravite svoje vnose z uporabo pripomočkov za popravke, ki so na voljo in pojasnjeni med postopkom naročanja. Pogodba je sklenjena, ko sprejmete ponudbo s klikom na gumb za naročilo. Takoj po oddaji naročila boste prejeli potrditev po e-pošti.

3. Jezik pogodbe, shranjevanje besedila pogodbe
Jezika, ki sta na voljo za sklenitev pogodbe, sta angleščina in nemščina. Besedilo pogodbe bo shranjeno in podrobnosti naročila ter naše pogoje poslovanja vam bomo poslali v besedilni obliki. Iz varnostnih razlogov besedilo pogodbe po zaključku naročila ni več dostopno prek interneta.

4. Pogoji dostave
Na navedene cene izdelkov se lahko zaračunajo dodatni stroški pošiljanja. Več informacij o stroških pošiljanja najdete na strani »Pošiljanje«.

Pridržujemo si pravico, da v izjemnih primerih zaračunamo dodatno poštnino, ki pokrije dejanske stroške dostave. Dostava se izvaja izključno s pošiljkami iz Poljske; samopostrežni prevzem ni mogoč. Ne dostavljamo na paketne postaje.

5. Plačilo
Izračun stroškov pošiljanja je individualen in temelji na dimenzijah, teži izdelkov in naslovu za dostavo. Ti stroški bodo pregledno prikazani takoj, ko izdelke dodate v košarico.

Predplačilo
Pri izbiri plačila po predračunu vam bomo podatke o naši banki posredovali v ločenem sporočilu, blago pa bo odposlano po prejemu plačila.

PayPal
Med postopkom naročanja boste preusmerjeni na spletno stran spletnega ponudnika PayPal. Za plačilo zneska računa prek PayPala se morate tam registrirati ali pa se najprej registrirati, prijaviti s svojimi podatki in nam potrditi navodila za plačilo. Plačilno transakcijo PayPal takoj zatem izvede samodejno.

Račun
Znesek računa plačate po prejemu blaga in računa z bančnim nakazilom na naš račun. Pridržujemo si pravico, da vam nakup na račun ponudimo šele po uspešnem preverjanju kreditne sposobnosti.

6. Poškodbe med transportom
Če je blago dostavljeno z očitnimi poškodbami med prevozom, prosimo, da o takšnih napakah nemudoma obvestite prevoznika in se čim prej obrnete na nas. Če ne vložite pritožbe ali nas ne kontaktirate, to ne vpliva na vaše zakonske pravice ali njihovo uveljavljanje, vendar nam pomaga pri uveljavljanju naših zahtevkov do prevoznika ali transportnega zavarovanja.

7. Garancija in jamstva
Veljajo zakonske garancijske pravice. Informacije o morebitnih dodatnih garancijah in njihovih natančnih pogojih najdete pri izdelku in na posebnih informativnih straneh v spletni trgovini.

Poškodba paketa med prevozom – postopek

Preverjanje paketa ob dostavi
Kupec (prejemnik) je dolžan ob dostavi preveriti stanje paketa, pri čemer je treba biti še posebej pozoren na:

stanje zunanje embalaže,
vidni znaki poškodb, udrtin ali odprtin,
popolnost vsebine.
Če se ugotovijo kakršne koli mehanske poškodbe (npr. razpoke, praske, udrtine ali zlomljeni deli), mora prejemnik s kurirjem sestaviti poročilo o škodi. Ta dokument služi kot podlaga za vložitev zahtevka za odškodnino zaradi škode med prevozom. Če ob dostavi ni poročila o škodi, lahko prevoznik zahtevek zavrne.

Prijava škode po dostavi
Če se poškodba opazi po dostavi, ima prejemnik pravico, da jo v 7 dneh od dostave prijavi neposredno prevozniku. Poročilo mora vsebovati:

fotografije poškodovanega izdelka,
fotografije zunanje in notranje embalaže,
opis škode in številko za sledenje paketu.
Poročilo lahko vloži prejemnik ali – po dogovoru – prodajalec (pošiljatelj). Upoštevajte, da se v primeru, da poročilo ni sestavljeno, možnosti za pozitiven izid postopka pritožbe znatno zmanjšajo.

Odgovornost za mehanske poškodbe
Mehanske poškodbe, ki jih povzročijo zunanji dejavniki (npr. udarec, zmečkanina, padec), ne predstavljajo napake na izdelku. garancijo, če se je to zgodilo po tem, ko je bil izdelek izročen prejemniku. V takih primerih je odgovorno prevozno podjetje, ne prodajalec.

Podpora med postopkom pritožbe
Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu pomagal pri postopku reklamacije pri prevoznem podjetju, zlasti tako, da:

navedbo podatkov o pošiljki in prevozniku,
pojasniti postopek pritožbe,
posredovanje potrebne dokumentacije, kadar je to potrebno.
Če prevoznik pritožbo sprejme, bo prodajalec izdelek popravil, zamenjal ali vrnil denar v skladu z dogovorom s kupcem.

Priporočilo
Za zagotovitev nemotenega postopka reklamacije je priporočljivo, da paket pregledate v prisotnosti kurirja in v primeru kakršnih koli nepravilnosti sestavite zapisnik o poškodbi, preden podpišete prevzem.

8. Vračila in pravica do odstopa od pogodbe
Od te pogodbe imate pravico odstopiti v 14 dneh brez navedbe razloga. Vendar pa pravica do odstopa od pogodbe ne velja za blago, izdelano po specifikacijah stranke ali jasno personalizirano (izdelki po meri).

Pri drugih izdelkih nas morate za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe o svoji odločitvi obvestiti z jasno izjavo (npr. s pismom, poslanim po pošti ali elektronski pošti). Uporabite lahko vzorčni obrazec za odstop od pogodbe, vendar to ni obvezno.

Izdelke je treba vrniti v originalnem stanju na naslov:
KNALL – BRYMORA Marcin Brymora
Wieluńska 3
42-200 Čenstohova
Poljska

Potrošnik krije neposredne stroške vračila blaga.

9. Veljavna zakonodaja in reševanje sporov
Pogodbe, sklenjene prek te spletne trgovine, ureja poljsko pravo, z izjemo Konvencije ZN o pogodbah o mednarodni prodaji blaga (CISG). Ta izbira prava ne vpliva na obvezne določbe o varstvu potrošnikov, ki veljajo v državi vašega običajnega prebivališča v EU.

Evropska komisija ponuja platformo za spletno reševanje sporov (SRS), ki je na voljo na:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Nismo dolžni ali pripravljeni sodelovati v postopkih reševanja sporov pred arbitražno komisijo za potrošnike.

Splošni predpisi (AGB) so bili ustvarjeni s sklicevanjem na generator pravnih besedil Trusted Shops v sodelovanju z odvetniško pisarno Wilde Beuger Solmecke Rechtsanwälte.