Dostava

Dostava

Pogoji dostave za spletno stran knall

Z nadaljnjo uporabo te spletne strani se strinjate z našimi pogoji uporabe.

Stroški pošiljanja naročil v vrednosti niso odvisni od države, v katero želite poslati pošiljko

* Za vse izdelke, katerih širina presega 2000 mm (200 cm), se stroškom pošiljanja doda 50 EUR.

* Za vse izdelke, katerih širina presega 2400 mm (240 cm), se stroškom pošiljanja doda 80 EUR, za vse izdelke, katerih širina presega 4000 mm (400 cm), pa se stroškom pošiljanja doda 290 EUR.

* Naročila izvajamo po vsej EU, stroški pošiljanja takšnega naročila so odvisni od države prejemnika in se dodajo samodejno.

Pridržujemo si pravico, da v izjemnih primerih zaračunamo dodatne stroške pošiljanja, da pokrijemo dejanske stroške dostave.

Pogosto zastavljena vprašanja v zvezi z vašimi naročili si oglejte spodaj:


  • Ali imam možnost določiti določen dan za dostavo izdelkov?

Trenutno ni mogoče določiti določenega datuma prevzema ali prestaviti pošiljanja. Vendar pa priporočamo, da preverite razpoložljivost blaga in čas dostave, da boste lahko pravočasno prisotni na kraju dostave.

Da bi podprli naše stranke, omogočamo pošiljanje artiklov na drug naslov. Najpogostejša možnost, ki jo stranke izberejo, je dostava blaga na delovno mesto, kjer ga lahko prevzame sodelavec, s čimer se izognete potrebi po ponovnem urejanju pošiljke. Poleg tega morate obvestiti ustrezne osebe, da bo paket za vas, da ne bo pomotoma zavrnjen.

Poleg tega smo ugotovili, da se poleg visoke stopnje uspešnosti pri pošiljanju naših artiklov pojavijo tudi nekatere težave, ko se dostava izvede na stanovanjski in ne na poslovni naslov. Zato strankam vedno priporočamo, da izberejo dostavo na svoja delovna mesta, da se izognejo morebitnim težavam.


  • Ali moram biti doma, da prevzamem dostavo?

Za vse blago, ki ga prodajamo, je potreben podpis, razen če je paket tako majhen, da ga je mogoče dostaviti po pošti in oddati v nabiralnik stranke.

Če stranka želi, da se njeni izdelki pustijo pri sosedu, mora izpolniti polje z navodili za pošiljanje, ki se nahaja na strani za plačilo.

Obstaja tudi možnost dostave na delovno mesto, vendar morate upoštevati velikost paketa, da ga lahko odnesete domov, ne da bi poškodovali blago.


  • Ali bodo naročeni izdelki dostavljeni po delih?

Naročil običajno ne pošljemo, dokler niso v celoti dokončana.

Vendar pa obstajajo situacije, ko lahko organiziramo delno dostavo naročenih izdelkov. Za več informacij nas prosimo kontaktirajte.

V primeru dostave vašega naročila po delih ne zaračunavamo dodatnih stroškov dostave.


  • Ali je mogoče naročeno blago dostaviti izven EU?

Trenutno naše izdelke dostavljamo samo znotraj Evropske unije

Vse informacije o krajih, kamor dostavljamo, najdete na naši strani za dostavo.


  • Koliko časa moram čakati na blago po meri?

Tradicionalno naše žaluzije po meri dostavimo v 14-20 delovnih dneh.


  • Ni informacij o brezplačni dostavi, ko dodam izdelke v košarico?

Brezplačna dostava tudi ni več na voljo za izbrano blago.