Dostava

Pošiljanje in dostava

Pogoji dostave za spletno stran knall

Z nadaljnjo uporabo te spletne strani se strinjate z našimi pogoji.

stroški pošiljanja naročil v vrednosti niso odvisni od države, v katero želite poslati

* Za vse izdelke, katerih širina presega 2000 mm (200 cm), se stroškom pošiljanja prišteje 50 EUR

* Za vse izdelke, kjer širina presega 2400 mm (240 cm), se stroškom pošiljanja prišteje 80 EUR, za vse izdelke, kjer širina presega 4000 mm (400 cm), pa 290 EUR.

* Naročila izvajamo po vsej EU, strošek pošiljanja takega naročila je odvisen od države prejemnice in se samodejno prišteje.

Spodaj si lahko ogledate pogosta vprašanja v zvezi z vašimi naročili:


  • Ali imam možnost določiti določen dan za dostavo izdelkov?

Trenutno je nemogoče določiti točen datum prevzema ali odložiti pošiljanje. Priporočamo pa, da preverite razpoložljivost blaga in čas dostave, da boste lahko pravočasno prisotni na mestu dostave.

Da bi podprli naše stranke, dovolimo pošiljanje artiklov na drug naslov. Možnost, za katero se stranke najpogosteje odločijo, je, da blago dostavijo na delovno mesto, tako da se zanj podpiše sodelavec, s čimer se boste izognili ponovnemu urejanju pošiljanja. Še več, ne pozabite obvestiti ustreznih oseb, da bo paket za vas, da ne bo slučajno zavrnjen.

Poleg tega smo odkrili, da se poleg visoke stopnje uspešnosti v zvezi s pošiljanjem naših artiklov pojavljajo nekatere težave, ko je dostava na stanovanjski in ne poslovni naslov. Zato je vedno priporočljivo, da stranke izberejo dostavo na delovno mesto, da se izognejo morebitnim težavam.


  • Ali moram biti za prevzem pošiljke doma?

Za vse blago, ki ga prodajamo, je treba podpisati, razen če je paket tako majhen, da ga je mogoče dostaviti po pošti in vložiti v nabiralnik stranke.

Če stranka želi, da svoje izdelke pusti pri sosedu, mora izpolniti polje z navodili za pošiljanje, ki je postavljeno na blagajno.

Možna je tudi dostava na delovno mesto, vendar morate upoštevati velikost paketa, da ga lahko odnesete domov, ne da bi poškodovali blago.


  • Ali bodo naročeni izdelki dostavljeni po delih?

Običajno ne pošljemo naročil, dokler niso v celoti dokončana.

Vendar pa lahko v nekaterih situacijah organiziramo delno dostavo naročenih izdelkov. Kontaktirajte nas in pridobili boste dodatne informacije.

V primeru dostave vašega naročila po delih ne zaračunamo dodatnih stroškov dostave.


  • Ali je mogoče naročeno blago dostaviti izven EU?

Trenutno naše izdelke dostavljamo samo znotraj Evropske unije

Vse informacije o krajih, kamor dostavljamo, najdete na naši strani za dostavo.


  • Koliko časa moram čakati na blago po meri?

Tradicionalno dostavimo naše senčila po meri v 14-20 delovnih dneh.


  • Ko dodam izdelke v košarico, ni podatka o brezplačni dostavi?

Brezplačna dostava tudi za izbrano blago ni več na voljo.