FAQ


Ali je izdelek, ki sem ga izbral, na voljo?

  • Razpoložljivost izdelkov lahko preverite neposredno na naši spletni strani. Podrobne informacije so vidne na kartici izbranega izdelka.
  • Izdelki po meri nimajo podatkov o razpoložljivi količini.

Kako lahko popravim svoje naročilo?

  • Če ste pri oddaji naročila naredili napako, nam nemudoma pišite natrgovina@knall.co.uk, if your order has not yet arrived at the productions, there will be no problem to apply ‡ on it fixes

Ali lahko kupim blago, ki ni v ponudbi trgovine?

  • Yes, our offer is very wide and not all of our products can be found in the online store, if you have not found what you are looking for, use kontaktni obrazec

Naročil sem napačno velikost, kaj naj naredim?

  • Izdelke lahko vrnete do 14 delovnih dni od datuma dostave s strani kurirja.
  • Če pa je bil vaš izdelek izdelan po naročilu in ga ni mogoče vrniti, se v tem primeru nemudoma obrnite na naš oddelek za pritožbe tako, da pišete na e-poštni naslov store@knall.co.uk (v mnogih primerih je mogoče izdelek predelati ali kako drugače prilagoditi svojemu namembnemu kraju).