FAQ


Ali je izdelek, ki sem ga izbral, na voljo?

  • Dobavljivost izdelkov lahko preverite neposredno na naši spletni strani. Podrobne informacije so vidne na kartici izbranega izdelka.
  • Izdelki po meri nimajo podatka o razpoložljivi količini.

Kako lahko popravim svoje naročilo?

  • Če ste pri oddaji naročila naredili napako, nam nemudoma pišite na store@knall.co.uk , če vaše naročilo še ni prispelo v proizvodnjo, ne bo težav uporabiti ‡ na popravkih

Ali lahko kupim blago, ki ni v ponudbi trgovine?

  • Da, naša ponudba je zelo široka in vseh naših izdelkov ni mogoče najti v spletni trgovini, če niste našli kar iščete, uporabite kontaktni obrazec

Naročil sem napačno velikost, kaj naj naredim?

  • Izdelke lahko vrnete do 14 delovnih dni od dneva dostave s kurirjem.
  • Če pa je bil vaš izdelek izdelan po naročilu in ni vračljiv, se v tem primeru nemudoma obrnite na našo reklamacijsko službo na e-naslov store@knall.co.uk (v mnogih primerih je izdelek lahko za predelavo oz. sicer prilagodite svojemu cilju)