FAQ


Na računu je napaka, kako jo popraviti?

  • na DDV računu je mogoče popraviti le manjše napake, tako imenovane tipkarske napake v nazivu ali naslovu podjetja. Če je na vašem računu napaka - pišite na store@knall.co.uk
  • Če je na računu drugačna napaka, npr. manjkajoči ali napačen NIP - tega ne bomo mogli popraviti.

[Pravna podlaga: čl. 88. člena ZDDV; umetnost. 106b ZDDV]

Ali lahko naročim plačilo po povzetju?

  • Da, pošiljamo po povzetju (plačilo po povzetju)
  • Naročila po povzetju izvajamo samo za izdelke do širine 2400 mm (240 cm), v kolikor širina naročenega izdelka presega 2400 mm (240 cm), način plačila po povzetju ni na voljo BC.
  • Plačilo ob dostavi je na voljo za naročila v vrednosti do 5000 PLN

Kdaj lahko izkoristim brezplačno dostavo?

  • V primeru, da vrednost naročila presega 400 PLN in je plačilo izvedeno z bančnim nakazilom, je strošek pošiljanja BREZPLAČEN

Ali bom ob nakupu pri knall prejel račun?

  • Da, račun v elektronski obliki je priložen datoteki .PDF v ločenem elektronskem sporočilu
  • Za prejem računa za podjetje morate ob oddaji naročila izpolniti obrazec z davčno številko

Kako plačam svoje naročilo?

Naročilo lahko plačate z:

  • Tradicionalno bančno nakazilo (številka računa je na našem zavihku kontakt )
  • Plačilni sistem (PAYU.PL) ONLINE ali CARD
  • Plačilni sistem (PAYPAL) SPLETNO ali KARTIČNO

Ali bom v trgovini knall plačal na odlog?

  • Nakup z odloženim plačilom je možen le proračunskim enotam. Zainteresirane subjekte ali ustanove naprošamo, da kot običajno oddajo naročilo preko spletne trgovine in nato pošljejo številko naročila na naslov sklep@knall.pl za preverjanje. V izbranih primerih je obvezno tudi pooblastilo

Moja promocijska koda ne deluje, kaj naj naredim?

  • Če imate težave z rabatno kodo, nam pošljite e-pošto na store@knall.co.uk
  • Sporočilo naj vsebuje kodo za popust, ki ne deluje in ne. Po vašem naročilu

Kaj naj storim, če moj paket ali izdelek prispe poškodovan?

Če je vaš paket poškodovan ali če izdelek kaže vidne mehanske poškodbe (npr. razpoke, praske, udrtine), vas prosimo, da paket preverite v prisotnosti kurirja in izpolnite poročilo o poškodbi.
Ta dokument je potreben za oddajo zahtevka kurirskemu podjetju.

Če se poškodba odkrije po dostavi, imate še vedno 7 dni od datuma dostave, da jo prijavite, po možnosti neposredno kurirskemu podjetju. Prosimo, priložite fotografije poškodovanega izdelka in embalaže.

Brez poročila o poškodbi lahko kurirska služba zavrne zahtevek, zato je vedno najbolje, da paket preverite, preden ga podpišete.
Če niste prepričani, kako naprej, se obrnite na našo službo za stranke – vodili vas bomo skozi postopek pritožbe.