Kako lahko preverim, v kateri fazi je moja pritožba?
Če imate kakršna koli vprašanja glede vaše pritožbe, nam pišite na store@knall.co.uk
Kako lahko vložim pritožbo?
Če je izdelek, ki ste ga prejeli, pokvarjen ali ima napake in še ni potekel rok 15 dni od nakupa, nas kontaktirajte na e-naslov store@knall.co.uk
Kako lahko zahtevam vračilo?
Če izdelek, ki ste ga prejeli, ne izpolni vaših pričakovanj in še ni potekel 15-dnevni rok od nakupa, lahko oddate zahtevek za vračilo, kontaktirajte nas na spodnji naslov po elektronski pošti store@knall.co.uk
Ne pozabite, da blago, izdelano po meri ali po naročilu posamezne stranke, ni predmet vračila.
Kaj je potrebno za vložitev pritožbe?
Če opazite poškodbe embalaže, tudi manjše, prosite dobavitelja za evidentiranje poškodbe, napišite poročilo o poškodbi!
Odprite paket in preverite, ali blago ni poškodovano. Fotografirajte poškodbe pri transportu in jih čim prej prijavite po e-pošti na naslov: store@knall.co.uk s pomembnimi podatki, kot so:
- številka naročila - Telefonska številka - podroben opis poškodbe (na primer: na katerih delih je vidna poškodba) - fotografije poškodb - poročilo o škodi
Naša spletna stran uporablja piškotke. Če ne želite, da se piškotki shranjujejo na vaš trdi disk, spremenite nastavitve brskalnika. Preberite več o piškotkih×
Kaj so piškoti?
Piškotki so besedilne datoteke, shranjene na uporabnikovi končni napravi (spletnem brskalniku), da bi prepoznale napravo in omogočile funkcije, kot so: nakupovalna košarica, prijava. Piškotki ne povzročajo nobene škode napravam, na katerih so shranjeni.
Piškotki se na tej spletni strani uporabljajo za naslednje namene:
Za ohranitev uporabniškega imena na spletnem mestu po prijavi, tako da ni treba vnašati uporabniškega imena in gesla na vsaki obiskani podstrani. Piškotki, ki se uporabljajo v ta namen, se shranjujejo le za čas trajanja trenutnega brskalnika. Samodejno se izbrišejo, ko je zaprt.
Da se omogoči delovanje mehanizma nakupovalne košarice, če zapomnite izdelke, ki so bili dodani, ne da bi jih bilo treba vsakič, ko uporabnik preide na drug podstran, ponovno dodati. Piškotke, ki se uporabljajo v ta namen, lahko shranite kot trenutno sejo brskalnika, da jih zapomnite in obnovite izdelke, ki jih je uporabnik dodal v košarico, če je brskalnik zaprt.
Za zbiranje splošnih, anonimnih statističnih podatkov o vodenju uporabnikov na spletnem mestu, z namenom izboljšanja vsebin in funkcionalnosti spletnega mesta.
Brisanje piškotkov:
Programska oprema za spletni brskalnik je privzeto nastavljena tako, da sprejema piškotke. To nastavitev lahko kadarkoli spremenite tako, da so piškotki blokirani. Vendar pa lahko blokiranje piškotkov povzroči, da nekatere funkcije spletnega mesta ne delujejo pravilno, kar lahko zlasti prepreči uporabo funkcije, kot je nakupovalna košarica ali prijava uporabnika.